Pirat - postać z gry Kangurek Kao: Runda 2. Mężczyzna dowodzi ogromną załogą piratów. Jednym z jej członków jest Bosman który stoi w Mrocznych Dokach.

W grze Kao Challengers jest grywalną postacią w trybie wieloosobowym.

Kangurek Kao: Runda 2[edytuj | edytuj kod]

Obraz przedstawiający Pirata w grze "Kangurek Kao Runda 2"

Jeden z pięciu bossów (tj. pomocników Huntera). Wysyłał na Kao innych członków swojej załogi takich jak inni piraci czy tukany.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Mężczyzna jest średniego wzrostu ma drewnianą nogę i fioletowy surdut. Na jego głowie znajduje się piracki kapelusz.

Strategia[edytuj | edytuj kod]

Statek Pirata

Żeby go pokonać, gracz musi najpierw pokonać jego kompanów (bosmani, tukany i bosmani ponownie). Następnie musi zaatakować w niego tak, aby po podniesieniu się zaczął się obracać. W tym celu należy poprowadzić go do ubytku, aby się zaklinował - wtedy gracz musi nadepnąć na niego przy pomocy ataku ze skoku, po czym zeskoczyć na bok, by uniknąć wpadnięcia do wody. Czynność tę gracz powtarza trzy razy do momentu, gdy po strąceniu popłynie deską od statku.

Teorie[edytuj | edytuj kod]

UWAGA!!! Informacje poniżej są tylko teoriami i nie zostały one potwierdzone przez Twórców serii!

Pirat to niezwykle tajemnicza postać z serii gier "Kangurek Kao". Nie wiadomo po czyjej stronie stoi ani skąd pochodzi.

Oto spis teorii o tej postaci:

  1. To tak naprawdę Pirat pokonał Huntera. To on zestrzelił jego balon, czając się na murach.
  2. Dom Pirata to Opuszczone Miasto.
  3. Pirat występuje w części 1 i 3, gdzie pomaga Kao.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.