FANDOM

Kao3 bog wulkanu

Bóg Wulkanu z gry "Kangurek Kao: Tajemnica Wulkanu"

Opis

Ognisty Koleś to władca Skalnych Potworów i główny antagonista w grze Kangurek Kao : Tajemnica Wulkanu. Przy pomocy swoich podziemnych sług spalił całą wyspę na jałowej pustyni.

Historia

Strach i przerażenie opanowało mieszkańców małej wyspy. Pośród nich są także Kao i Bosman, odpoczywający po wyczerpujących przygodach. Kamienne stwory w swych zabójczych maszynach atakują spokojnych mieszkańców. Gdy przyjaciel Kangurka (Lotek) podczas brawurowego lotu swoim dwupłatowcem wpada do wulkanu, budzi tajemne moce, o których istnieniu nikt z mieszkańców wyspy nie miał pojęcia. Wyłoniwszy się z wnętrza rozbudzonej góry potwory spowite gorącą magmą, opanowują wyspę i sieją spustoszenie. Fanatyczna armia dowodzona przez Boga Wulkanu robi wszystko, aby zemścić się za zakłócenie spokoju. Szanse na odnalezienie przyjaciela i uratowanie wioski wydają się znikome, aż do momentu gdy zwariowany kapłan przypomina sobie o starych wrotach prowadzących do wnętrza wulkanu. Aby je otworzyć potrzebne będą artefakty symbolizujące cztery żywioły.

Kao3 bog wulkanu 001

Bóg Wulkanu widziany oczami Kangurka Kao w ostatnim poziomie.

Historia wyspy sięga czasów, gdy bogowie czterech żywiołów toczyli między sobą niekończącą się wojnę. Po milionach lat ciągłej bitwy postanowili przestać walczyć. Ich moc zamieniła się w oceany, wulkany, wiatr i skały. Są jednak gdzieś artefakty, które mogą pomóc oswoić moc starożytnych bogów na wypadek, gdyby któryś z nich postanowił się obudzić i pobudzić niektóre rzeczy.