Postać Kao 13 (Mroczne Doki).jpg

Mroczne Doki - główny poziom w grze Kangurek Kao: Runda 2. Rozgrywa się na nim wiele scen, z których dowiadujemy się o poczynaniach Huntera i jego pomocników. Na kolejnych etapach gry w zdobyciu 3000 dukatów pomagają nam Papuga i inne zwierzęta. Za uzbierane skarby możemy także odblokować dostęp do pięciu mini-gier.

Przybycie na Mroczne Doki[edytuj | edytuj kod]

Całą przygodę rozpoczynasz na statku Huntera, który w imię pieniądza znów zaczął łapać zwierzęta, aby je sprzedawać. Złapał także Kao, którego z tych kłopotów wybawił Kapitan Bosman, aby dostał się do Opuszczonego Miasta, gdzie znajduje się port i uwolnił inne zwierzęta. Papuga radzi, aby najpierw porozmawiać z Bobrem, który zabierze Kao do swego Lasu, gdzie na pewno znajdzie dukaty.

  • Zanim rozpoczniesz przygodę, pozbieraj wszystkie skarby w porcie, a potem porozmawiaj z Bobrem:
 "Pst! Musimy być ostrożni. Ktoś może nas obserwować! W naszym bobrowym lesie
żyło się dostatnio i zgodnie. Pewnego dnia zjawił się w nim ochydnyHunter. 
Przekupił naszego chciwego Szamana, który teraz jest po jego stronie. Wraz ze 
swymi pomocnikami zmuszają naszych braci do niewolniczej pracy. Mam nadzieję, 
że zdołasz nam pomóc, a las będzie szczęśliwą krainą!" ~Bóbr.

SCENA 1: Pociąg do Zimowej Krainy[edytuj | edytuj kod]

Po powrocie z Jaskini Szamana, Kao dowiaduje się od Kapitana Bosmana, że Hunter przygotowuje kolejny transport zwierząt w Zimowej Krainie. Kao chowa się w pociągu Maszynisty i jedzie uratować kolejne zwierzęta.

SCENA 2: Motorówka[edytuj | edytuj kod]

Kao po powrocie z Zimowej Krainy zwierza się Papudze, że wciąż ma za mało dukatów, aby przekupić Bosmana. Papuga proponuje Kangurowi Wyścig, w którym może wygrać 1000 dukatów.

SCENA 3: Ośmioramienny bandyta[edytuj | edytuj kod]

Po powrocie z Wyścigu do Kangurka przypływa Żółw, który prosi o pokonanie "ośmioramiennego bandyty" - Ośmiornicę, który wraz z Hunterem zatruwa ocean.

SCENA 4: "Porwali papugę!"[edytuj | edytuj kod]

"O nie! Porwali papugę!" ~Kao.

Papuga zostaje porwana przez piratów, a Kao ich nie złapał! Trzeba udać się do Nielota (Pelikana), który zabierze nas w tropiki.

SCENA 5. "Czas rozprawić się z Hunterem!"[edytuj | edytuj kod]

Kao wraca do doków i płaci strażnikowi 3000 dukatów. Wchodzi potem do miasta w celu rozprawienia się z Hunterem.