Kao w wolnym czasie uwielbia się także gimnastykować.

Kangurek Kao - tytułowy bohater serii gier o tej samej nazwie, pochodzący z Australii. Jest typowym przedstawicielem swojego gatunku choć wyróżnia go wybitna inteligencja i spryt. Podczas jednego ze swoich wypadów, postanowił pogonić motylka. Biegnąc beztrosko przed siebie nagle zauważył niepokojący ruch w przydrożnych krzakach. Kierując się swoją beztroską naturą bez wahania postanowił odkryć tajemnice i zagłębił się w roślinach. Nagle wielka metalowa klatka spadła z drzewa i odcięła mu drogę ucieczki. Ostatnią rzeczą jaką zobaczył była śmiejąca się gęba kłusownika. Chwile potem zemdlał. Kiedy się obudził zobaczył, że na dłoniach ma rękawice bokserskie.

Uzbrojenie[edytuj | edytuj kod]

Kangurek Kao w pierwszej części posiada samonaprowadzającą rękawicę, w 2 części posiada bumerangi, a w 3 dynamity.l

Kangurek Kao[edytuj | edytuj kod]

Gra zaczyna się sceną gdy kangurek Kao goni motylka po tym gdy motylek odleciał za krzaki, kao został złapany przez Huntera. Uwolnił się i wyrusz żeby pokonać złego Huntera

Kangurek Kao: Runda 2[edytuj | edytuj kod]

Kao w pierwszej części gry

Kangurek Kao budzi się na statku, uwięziony w klatce. Na szczęście jego przyjaciółka Papuga pomaga torbaczowi wyjść z tarapatów. Kao będzie musiał pomóc innym zwierzętom uwolnić się z rąk złego kłusownika. Kao przechodzili przez bobrowy las. W którym spotkali Bobra, on pomógł mu przedostać się na drugi brzeg, poprzez rzucanie szyszkami w drewniane flagi. Potem płynął beczkami po wodzie, aż dopłynął do brzegu, na którym spotkali świetlika a potem dostali się na górę trampoliną . A świetlik otworzył bramę. Potem 2 razy rzucił szyszką w drzewo a ono zawaliło się następnie poszedł dalej do młyna pod którym uwolnił Bobra a potem poszli na górę i uwolnili następnego Bobra. Pokonali roślinkę i przeszli przez wodę potem zagonił małe Borsuki do norek, uciekał przed niedźwiedziem i przeszedł przez lawinę potem w wielkich drzewach uwalniał bobry i płynął pontonem do jaskini Szamana. Następnie udał się do portu w którym spotkał PapugęPapuga powiedziała mu, że Maszynista szykuje transport zwierząt dla Huntera. Kangurek Kao szybko schował się w pociągu do zimowej wioski. W zimowej wiosce musiał zniszczyć balony z armatami, zrobił to za pomocą katapulty strzelającej szyszkami. Następnie zniszczył katapultą lód i na krach przeskakiwał na drugi brzeg. Potem wpadł do lodowej jaskini poprzez pułapkę zrobioną przez Huntera. W lodowej jaskini musiał przepłynąć beczkami rzekę która przepływała przez całą jaskinię. Kiedy już wydostał się na zewnątrz co nie było proste ponieważ po drodze czekały pułapki i niebezpieczeństwa pomagał żółwiowi pokonać ośmiornicę a potem Nielotowi w szukaniu skarbów. Następnie dał 3000 dukatów które chciał oprych i poszedł do statku kapitana Bosmana którego pokonał na treningu, przyszło zmierzyć się z Hunterem którego pokonał.

3 część

Kangurek Kao: Tajemnica Wulkanu[edytuj | edytuj kod]

W trzeciej części Kao zdobywał artefakty: pierwszy z nich zdobył w dżungli, drugi na wichrowych wzgórzach, trzeci na wyspie wodospadów, a czwarty w studni. Każdą z tych przygód utrudniały mu potwory. Kiedy zdobyli wszystkie artefakty otworzył bramę do Wulkanu i pokonali ognistego kolesia.

Kangurek Kao (2021)[edytuj | edytuj kod]

Kao dosyć mocno się postarzał od czasów jego wulkanicznej przygody.

Pierwsza wzmianka o wyglądzie, Spooktober[edytuj | edytuj kod]

Obraz zabezpieczony hasłem, ukazujący całą prawdę o Kao.

Wizerunek Kao w nadchodzącej części gry został zaprezentowany z momentem opublikowania zwiastunu, w którym umozliwiono graczom dodawanie gry do listy życzeń na plaformie Steam. 26 października został ujawniony wizerunek Kao w formie robota - był to sekret, który krył w czasie trwania akcji "Spooktober".

Fabuła:[edytuj | edytuj kod]

Aby ocalić siostrę i odkryć rodzinny sekret, Kao wraz z Waltem musi pokonać siły zła, i odkryć tajemnicę którą skrywa on sam...

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Kao Fall Guys

    Choć jego znakiem rozpoznawalnym są rękawice bokserskie to w grze Kangurek Kao: Tajemnica Wulkanu nie posiada rękawic bokserskich - zamiast tego nosi półrękawice z metalowym zdobieniem.
    • W fazie produkcji pierwszej odsłony pierwotnie Kao miał nazywać się Denis, lecz później za sprawą Titus Interactive zdecydowano zmienić imię bohatera na Kao.
    • Powstała krzyżówka Kao i Fall Guys z okazji zapowiedzi nowej odsłony serii.