Logo nowej odsłony serii

Opis[edytuj | edytuj kod]

Kangurek Kao - chronologicznie czwarta gra z serii Kangurek Kao. Akcja dzieje się po tym jak Kao uratował Lotka z wulkanu. Teraz wraz z jego nowym mistrzem - Waltem musi odkryć rodzinną tajemnicę, uratować zaginioną przed laty siostrę oraz odkryć tajemnicę samego siebie...

Produkcja[edytuj | edytuj kod]

Pierwsze informacje zostały przekazane 9 czerwca, wtedy Tate Multimedia podało do informacji, że w produkcji jest nowa część serii Kangurek Kao, jednak nie doprecyzowało, że jest to czwarta część oraz na jakie platformy zostanie wydana. Pierwszy zwiastun został opublikowany 1 września za pośrednictwem oficjalnych profili serii, na którym ogłoszono, że gracze mogą dodać do listy życzeń na platformie Steam, na której również zostały opublikowane pierwsze screeny z gry, a także podano do informacji, że premiera odbędzie się w 2021 roku oraz, że ta część rzeczywiście będzie "czwórką". 

25 listopada Tate Multimedia za pośrednictwem oficjalnych profili na serwisach społecznościowych został opublikowany krótki gameplay, trwający 13 sekund. W parzystych dniach grudnia 2020 roku w ramach kalendarza adwentowego odkrywane są więcej elementów, których można spodziewać się w wersji finalnej gry. 

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zwiastun[edytuj | edytuj kod]

Kao_the_Kangaroo_-_Holy_crab!_Wishlist_now!

Kao the Kangaroo - Holy crab! Wishlist now!