FANDOM

Kao figurka

Figurka Kangurka Kao części 4-obecnie

\Opis

Kangurek Kao to drugi kapitan piratów i najlepszy przyjaciel Kapitana Bosmana. Jest sprytny i razem z Kapitanem Bosmanem walczą z Hunterem. Jest to główna postać w filmie o tej samej nazwie. Kangur lubi skakać na skakance. Jest on niezniszczalny ponieważ zebrał 300 gwiazdek.

Historia

Kao to młody kangurek pochodzący z Australii. Jest typowym przedstawicielem swojego gatunku choć wyróżnia go wybitna inteligencja i spryt. Najbardziej lubi podróżować, oglądać zachody słońca i płatać figle. Podczas jednego ze swoich wypadów, postanowił odkryć tajemnice pobliskiego lasku. Biegnąc beztrosko przed siebie nagle zauważył niepokojący ruch w przydrożnych krzakach. Kierując się swoją beztroską naturą bez wahania postanowił odkryć tajemnice i zagłębił się w roślinach. Nagle wielka metalowa klatka spadła z drzewa i odcięła mu drogę ucieczki. Ostatnią rzeczą jaką zobaczył była śmiejąca się gęba kłusownika. Chwile potem zemdlał. Kiedy się obudził zobaczył, że na dłoniach ma rękawice bokserskie i jakiś dziwny gość krzyczał coś o byciu bokserem. Na początku Kao stawiał opór ale kiedy zrozumiał że stanie się wybitnym bokserem może być jedyną szansą ucieczki postanowił ostro trenować. Okazja nadeszła niebawem, kiedy to łowca ucztował po zwycięskiej walce Kao z Rokim Bilbordem i nie zamknął porządnie klatki. Kao uciekł ze statku i wrócił do Australii. 2 lata później Kao zapragnął wyruszyć w świat i poznać inne zwierzęta. Młody kangurek wypłynął z Australii na kłodzie z wiosłem z belki. Niestety Hunter nie zapomniał o Kao gdy tylko nadarzyła się okazją porwał go. Wieść o porwaniu młodego Kangura doszła aż do króla piratów-Kapitana Bosmana, który w błyskawicznym tempie uwolnił Kao i włączył go do swojej załogi...

Kao the kangaroo-0

Tekstury Kao w 3 grach

Uzbrojenie

Kangurek Kao posiada bumerangi, szpadę ze złotym obramowaniem oraz dynamity jednak jego podstawowa broń to rękawice bokserskie (z wyjątkiem części 6 i 7 w których tych rękawic nie ma.)

Kangurek Kao 1

W pierwszej części Kangurka Kao Kapitan Bosman i Kao potajemnie weszli na statek Huntera i pokonali tam wielu przeciwników. Następnie ukradli Hunterowi wiele skarbów i uciekli. Kiedy skarby zostały załadowane na statek popłynęli oni na wyspę tropikalną, na której spotkali Huntera i zaczęła się walka, pod koniec której Hunter uciekł na swój statek a Kapitan Bosman i Kao odpłynęli. Hunter targany żądzą zemsty postanowił uknuć plan, w którym ponownie uwięzi Kangurka na swoim Galeonie.

Kangurek Kao Runda 2

Logo kao na okładce

Z jego logiem

Kangurek Kao budzi się na statku, uwięziony w klatce. Na szczęście jego przyjaciółka Papuga pomaga torbaczowi wyjść z tarapatów. Kao będzie musiał pomóc innym zwierzętom uwolnić się z rąk złego kłusownika. Kapitan Bosman i Kao przechodzili przez bobrowy las. W którym spotkali Bobra, on pomógł im przedostać się na drugi brzeg, poprzez rzucanie szyszkami w drewniane flagi. Potem płynęli beczkami po wodzie, aż dopłynęli do brzegu, na którym spotkali świetlika a potem dostali się na górę trampoliną . A świetlik otworzył bramę. Potem Kapitan Bosman 2 razy rzucił szyszką w drzewo a ono zawaliło się następnie pokonali Dziadukę i poszli dalej do młyna pod którym uwolnili Bobra a potem poszli na górę i uwolnili następnego Bobra. Pokonali roślinkę i przeszli przez wodę potem zagonili małe Borsuki do norek, uciekali przed niedźwiedziem i przeszli przez lawinę potem w wielkich drzewach uwalniali bobry i płynęli pontonem do jaskini Szamana. Kapitan Bosman połączył dwie umiejętności i pokonał Szamana celując w lustra a potem w niego aż zatonął w lawie. Następnie udali się do portu w którym spotkali PapugęPapuga powiedziała im, że Maszynista szykuje transport zwierząt dla Huntera. Kapitan Bosman i Kangurek Kao szybko schowali się w pociągu do zimowej wioski. W zimowej wiosce musieli zniszczyć balony z armatami, zrobili to za pomocą katapulty strzelającej szyszkami. Następnie zniszczyć katapultą lód i na krach przeskakiwać na drugi brzeg. Na drugim brzegu zmierzyli się z myśliwym i Hunterem. Potem wpadli do lodowej jaskini poprzez pułapkę zrobioną przez Huntera. W lodowej jaskini musieli przepłynąć beczkami rzekę która przepływała przez całą jaskinię. Kiedy już wydostali się na zewnątrz co nie było proste ponieważ po drodze czekały pułapki i niebezpieczeństwa pomagali żółwiowi pokonać ośmiornicę a potem Nielotowi w szukaniu skarbów. Następnie przyszło zmierzyć się z Hunterem na tę bitwę szykowały się oby dwie załogi. Kao i Kapitan Bosman ostatecznie wygrali a Hunter trafił na bezludną wyspę. Cała załoga świętowała pierwsze zwycięstwo nad Hunterem.
Kangurek kao postać

Kangurek Kao 3 : Tajemnica Wulkanu

W trzeciej części Kapitan Bosman i Kao zdobywali artefakty: pierwszy z nich zdobyli w dżungli, drugi na wichrowych wzgórzach, trzeci na wyspie wodospadów, a czwarty w studni. Każdą z tych przygód utrudniały im potwory, ale jakoś się udało. Kiedy zdobyli wszystkie artefakty otworzyli bramę do Wulkanu i pokonali ognistego kolesia.

Kangurek Kao 4  : Nowe Zagrożenie

Kangurek Kao 4 powraca Jó-Kość i razem z Hunterem pragną zemsty. Jednak Kapitan Bosman ma sposób : ducha można pokonać wodą. Ale Hunter to co innego Kao i Kapitan Bosman muszą iść na bagna żeby zdobyć mikstury na Huntera. Kiedy już wszystko było gotowe trzy statki :Kapitana Bosmana (który wygrał bo był niezniszczalny), HunteraJó-Kośća rozpoczęły bitwę oczywiście wygrali Kapitan Bosman i Kao.

Kao ga

Na Youtube

Kangurek Kao 5 : Ostatnia Bitwa

Na początku Kangurek Kao 5 Kapitan Bosman pokonał Jó-Kośća wylewając na niego wodę. Potem razem z Kao i jego załogą wypłynęli na ocean. Kiedy już przygotowywali się do pokonania HunteraKapitan Bosman otrzymał informację, że Hunter także szykuje się do ataku. Kapitan Bosman, Kao i piraci zaatakowali Huntera : zatopili jego statek a jego samego uwięzili pod pokładem i tak Hunter się utopił.

Kao2 kao

W grze Kangurek Kao runda 2

Kangurek Kao 6 : Wyspa Dinozaurów

Kangurek Kao 6 powracają dinozaury które chcą zdobyć artefakty oraz Siekierę Czasu. Kapitan Bosman i Kao postanawiają zniszczyć artefakty i to im się udaje. Jednak T-rex-kapitan dinozaurów przechwytuję Siekierę Czasu. Kapitan Bosman oraz Kangurek Kao postanawiają wziąść Miecz Śmierci i pokonać dinozaury. Pod koniec filmu dinozaury zostają pokonane a Kapitan Bosman i Kao wypływają na ocean.

Kangurek Kao 7 : Atak Dronów

10959489562727940096 screenshots 2013-01-12 00024

Gdy wygrał z piratami...

Kangurek Kao 7 powraca Dr-Drone który przechwytuje Siekierę Czasu a Kapitan Bosman i Kao ruszają do ataku. Dr-Drone postanawia uciec swoją latającą bazą. Przez cały film Kapitan Bosman i Kao ścigają Dr-Drona a na koniec toczą z nim walkę pod koniec której Dr-Drone ucieka z Siekierą Czasu.

Kangurek Kao 8 : Sekretne Zaklęcie

Kao2 gimnastyka

Kao uwielbia się gimnastykować w wolnych chwilach. Musi ćwiczyć formę przed starciami z silniejszymi przeciwnikami.

Kangurek Kao 8 powraca Troll który razem z Dr-Dronem zdobywa ocalałe Artefakty. Pragnęli oni dostać się na wyspę dinozaurów i z pomocą Artefaktów i Siekiery Czasu w Świątyni wskrzesić Huntera w najgorszej możliwej postaci. Oczywiście Kapitan Bosman i Kangurek Kao próbowali ich powstrzymać ale załoga Trolla była potężna a latająca baza Dr-Drona bardzo szybka więc pod koniec filmu Hunter zostaje wskrzeszony a przez jego ciało przebiegają błyskawice. Artefakty pękają a Siekiera Czasu staje się nową bronią Huntera.

KangurekKaoSets.PNG

Kao we wszystkich częściach gry

Kangurek Kao 9 : Czasy Myśliwych

W Kangurek Kao 9 Kao walczy z Hunterem u boku Kapitana Bosmana.

Ciekawostki