FANDOM

Opis

Hunter to kapitan ogromnej załogi myśliwych oraz główny wróg we wszystkich częściach Kangurka KAO. Hunter chce złapać a następnie sprzedawać zwierzęta ale najbardziej pragnie on pokonać Kapitana Bosmana ponieważ tylko on i jego załoga są w stanie uratować zwierzęta.

Historia

Hunter był członkiem Trybunału Braci jednak odwrócił się od piratów zaczynając łapać zwierzęta a Następnie został wyrzucony z Trybunału. Hunter zbudował statek, zebrał załogę i wyruszył łapać zwierzęta. Po drodze zauważył, że na kłodzie płynie Kangur schwytał go i wsadził do klatki a potem odpłynął. Jednak Kapitan Bosman uwolnił Kangurka Kao i wspólnie pokonali Huntera.

Uzbrojenie

Hunter posiada szablę oraz strzelbę.

Playmobil

Jako figurka Playmobil Hunter występuje w zestawie o numerze 6681.

Charakter

Mężczyzna jest zawzięty, uparty i chciwy. Za wszelką cenę chce pozbyć się Kapitana Bosmana.

Menu hunter

Hunter w grze Kangurek Kao 1

Kangurek Kao 1

Hunter znów zaczął porywać zwierzęta, jednak Kao i piraci nie dają z wygraną i chcą go pokonać. Kapitan Bosman z Kangurkiem wkradają się na jego statek w celu zdobycia złota i uwolnienia zwierząt. Wściekły Hunter udaje się na wyspę tropikalną i tam toczy się finałowa walka piratów i myśliwych.

Kangurek Kao 2

Kao2 hunter

Hunter w grze Kangurek Kao runda 2 (Kangurek Kao 2)

Aby Hunter został pokonany Piraci (konkretnie Kangurek Kao i Kapitan Bosman) muszą zebrać 3000 dukatów aby się podszkolić przed walką z Hunterem co im się udaje i w Opuszczonym Mieście walczą z myśliwym. Hunter zostaje pokonany a następnie uwięziony na bezludnej wyspie.

Kangurek Kao 3

W tym filmie Hunter pojawia się tylko pod koniec, a w grze bezpośrednio nie występuje.