Bobrowy Las - pierwszy poziom w grze Kangurek Kao: Runda 2. Poziom ten jest również wprowadzeniem do rozgrywki, w którym gracz zapoznaje się z podstawami gry wspomianymi przez bobry.

Skarby i sekrety[edytuj | edytuj kod]

  • Na początku możesz zebrać kilka monet i kryształów. Większość jest poukrywana w beczkach, skrzyniach i wazonach. Musisz przy tym uważać, bo w niektórych beczkach zamiast dukatów mogą czekać na ciebie bomby!
  • Kolejne monety możesz znaleźć płynąc w dół Beczką. Jeśli nie uda ci się zebrać wszystkich za pierwszym razem, możesz wrócić do poprzedniego punktu kontrolnego wskakując do wody.
  • Po otwarciu drzwi możesz powoli oczyścić teren ze wszystkich monet. Na drugim końcu rzeki musisz pokonać Szerszenie - bowiem za pokonanie każdego wroga dostaniesz gwiazdkę. Zanim otworzysz kolejne drzwi, idź w prawo po urwisku, aż dojdziesz do wazonu i kilku kryształów. Teraz możesz wrócić do zielonego przycisku. Monety rozrzucone na wodzie zbierzesz płynąc Beczką.
  • Po ominięciu Szczupaków (uwaga - z tych wrogów nie wypadają gwiazdki!) nie przeskakuj od razu na wysepkę. Skieruj się w prawo - znajdziesz tam tratwę, a nieco dalej kilka skarbów. Po przejściu na następna wysepką wskocz na kłody - na górze znajdziesz kryształ.
  • Po pokonaniu Kasztanów wskocz na tratwy. Zanim wejdziesz do Młyna, obejrzyj się w lewo: znajdź tratwę i schodki prowadzące do małej kryjówki pod mostem. Znajdziesz tam kilka skarbów.
  • W miejscu wirujących kłód możesz zeskoczyć na dół i pozbierać porozrzucane po kątach skarby. Następnie wskocz na dużego grzyba, który zaniesie cię z powrotem na górę.
  • W miejscu, gdzie przeganiasz Borsuki w wodospadzie ukryte są kryształy. Pozostałe skarby powinieneś znaleźć bez problemów.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.