FANDOM

Bóbr to przyjaciel Kapitana Bosmana i Kao. Pojawią się on w grze Kangurek Kao 2.

Wygląd

Bóbr jak na bobra przystało posiada dwa długie i twarde zęby. Cechują go także wyłupiaste oczy oraz duży brzuszek i jasny ogon.

Umiejętności

Bobry są dobrymi pływakami i instruktorami. W Kangurku Kao 2 bobry uczą Kao kilku podstawowych umiejętności, jak walka z przeciwnikami, rozbijanie beczek, rzucanie szyszkami, zbieranie dzwoneczków i zaganianie stada.

Bobry są też bardzo pracowite. Muszą ścinać drzewa na opał i łowić ryby na kolację. Otwierają też różne przejścia, operują działaniem rzecznych tam i mostów.

Cechy charakteru

Bóbr kao
Bóbr zawsze chętnie pomaga Kangurkowi, ale jest też strasznie nierozważny i przez to często wpada w tarapaty. Na szczęście Kao jest w stanie otworzyć wszystkie klatki pozawieszane przez pomocników Huntera. Zwierzak okazuje wdzięczność, kiedy Kao uwalnia go z roboty przy kopaniu kryształów. Bardzo lubi gawędzić z Kangurkiem i są dobrymi znajomymi.

Kangurek Kao 2

Bobry zostają schwytane przez pomocników Szamana, który odwrócił się przeciw nim i dołączył do załogi Huntera. Jednemu z nich udaje się jednak uciec i dotrzeć na statek Kapitana Bosmana a tam skontaktować się z nim oraz z Kao i poprosić o ratunek. W lesie Bóbr uczy Kao rzucać szyszkami oraz daje wskazówki co do jego dalszego postępowania w Bobrowym Lesie.
Kao2 bobr

Galeria